Kerstboom op canvas

Verkeerd artikel ontvangen en klachten

 Voor klachten kunt u contact opnemen met ons. Dit kan op meerdere manieren;

 

Via het contactformulier: Vul het contactformulier in. U kunt hier aangeven dat het een klacht betreft.

 

Zodra we uw bericht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

 

Via e-mail: Stuur een e-mail bericht naar info@veldhoven-interieur.nl. Vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, e-mailadres, ordernummer en de reden van de klacht.

 

Zodra we uw e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

 

Via brief: Stuur een brief naar onderstaand adres en vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, ordernummer en de reden van de klacht.

 

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

 

Via telefoon: U kunt van dinsdag t/m zaterdag tussen 10.00 uur en 17.00 bellen naar 0345-571398

 

Wij zullen proberen uw klacht direct op te lossen en anders sturen wij u binnen zeven kalenderdagen een definitief antwoord terug.

Verkeerd artikel ontvangen

 

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, laat u ons dat zo snel mogelijk weten. U kunt binnen de termijn van 2 maanden, na ontdekking van het gebrek, de artikelen kosteloos retour sturen. Om te achterhalen waarom u een ander artikel heeft ontvangen, verzoeken wij u op de achterkant van de factuur aan te geven wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen. Vermeld hierbij de beide namen van de artikelen en stuur het artikel naar:

 

Veldhoven Interieur: retouren

 ’t Hooghuis 8-9

 4191 AE Geldermalsen

 

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen sturen wij u een e-mail met een ontvangstbevestiging. U krijgt de verzendkosten van de terugzending van het verkeerd geleverde artikel uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

 

Vervangend exemplaar

Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen en verwerkt hebben, vervalt de betalingsverplichting voor het artikel of wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.